Seksten år senere dukket barnas biologiske mor plutselig opp i livene deres, og hevdet at hun er deres ekte mor og at jeg ikke betyr noe.

Ekteskapet mitt med David startet for atten år siden, under ganske vanskelige omstendigheter. Hans tidligere kone, Ingrid, forlot ham og barna deres for å være sammen med en annen mann. Ingrid og David hadde sammen to flotte barn, en gutt og en jente. Da barna bare var tre og fire år gamle, opplevde David å miste jobben, noe som førte til en tung og utfordrende tid for familien. Mens Ingrid strevde med å finne arbeid og ta vare på barna, søkte David trøst i alkohol og klagde over situasjonen til vennene sine. I denne vanskelige perioden begynte Ingrid sin nye partner å følge etter henne, og under presset fra økonomiske problemer og emosjonell uro, forlot Ingrid til slutt både ektemannen og barna for å starte et nytt liv.

Barna ble dermed overlatt til seg selv, og våre omsorgsfulle naboer trådte inn for å hjelpe med mat og støtte. David merket ikke engang at kona var borte, så oppslukt var han av egne problemer. Da han omsider skjønte hva som hadde skjedd, var det for sent barna ble plassert på et barnehjem.

Jeg kom inn i Davids liv da vi møttes i bryllupet til noen felles venner. Jeg ble berørt av hans situasjon og kjente straks et bånd til ham. Jeg bestemte meg for å hjelpe ham å endre syn på livet og forstå egne følelser. Etter bryllupet tilbød jeg meg å hente barna fra barnehjemmet. Selv om jeg ikke kunne få egne barn, kjente jeg en dyp kjærlighet til dem fra første stund og behandlet dem som mine egne. De elsket meg også som en mor.

I atten år visste barna ikke at jeg ikke var deres biologiske mor. Plutselig dukket Ingrid opp, ivrig etter å få kontakt igjen med barna og fortelle dem sannheten om fortiden. Gutten tok nyheten med ro og mente at jeg var hans eneste mamma han hadde aldri tvilt på det. Jenta var derimot mer åpen for moren sin og valgte å tilgi henne. I starten nølte jeg med å slippe Ingrid inn i livene deres igjen, for hennes handlinger hadde vært smertefulle for barna. Likevel innså jeg at hun virkelig angret og ønsket å gjenopprette forholdet til barna.

Til slutt forsto jeg at det å ha to kjærlige og omsorgsfulle mødre var en velsignelse for barna. Jeg valgte å støtte Ingrids forsøk på å bli en del av livet deres igjen. Å være mor handler ikke bare om å føde barn, men om å oppdra dem med kjærlighet og omtanke. Det har jeg lært gjennom disse årene, og jeg er takknemlig for at vi nå er flere som elsker barna.

Rate article
Intigue Life
Seksten år senere dukket barnas biologiske mor plutselig opp i livene deres, og hevdet at hun er deres ekte mor og at jeg ikke betyr noe.