Moren hans og jeg var forberedt på at denne dagen skulle komme, og slik ble det! Vi hadde ikke forventet at det skulle skje i så ung alder, men vi tok imot kjæresten hans med åpne armer.

Jeg elsker sønnen min veldig høyt, og helt siden han ble født har jeg gjort alt jeg kan for å gi ham det aller beste.

Sammen med kona mi har vi alltid forsøkt å oppfylle alle ønskene hans. Han har hatt de beste klærne, fått delta på betalte fritidsaktiviteter, og selv om han hadde alt han ville ha, har han alltid vist stor respekt for både moren sin og meg.

Jeg jobber dag og natt for å forsørge ham, men det plager meg ikke. Jeg finner alltid tid til ham når han trenger meg.

Sønnen min har alltid vært en fantastisk gutt, og jeg visste jo at før eller siden ville han begynne å interessere seg for jenter. Både moren hans og jeg var forberedt på at den tiden ville komme. Og det gjorde den! Vi forventet ikke at det skulle skje så tidlig, men vi tok imot kjæresten hans med åpne armer. Det eneste vi ba om var at han kunne ta henne med hjem til oss for å spise middag. Sønnen min svarte ikke negativt på dette, faktisk foreslo han selv at han kunne invitere henne neste gang vi skulle samles.

Kona mi likte også tanken godt. Vi var sikre på at han hadde funnet ei fin jente, men ville gjerne bli kjent med henne og være sikre på inntrykket han er jo fortsatt ung.

Da han så presenterte oss for den nye kjæresten, ble jeg overrasket. Førsteinntrykket var godt hun virket høflig og hyggelig. Men jo mer jeg snakket med henne, desto mer skjønte jeg at hun ikke var den hun ga seg ut for å være. Hun viste seg å være manipulerende og selvsentrert, og brydde seg ikke virkelig om andre enn seg selv.

Jeg jobber i politiet og kjente henne igjen fra en etterforskning om økonomisk svindel. Hun hadde hatt for vane å date gutter på nettet, late som hun var foreldreløs, og be om penger før hun forsvant og blokkerte dem. Hun hadde flere slike episoder i politiregistrene.

Jeg fortalte sønnen min alt dette, men han trodde meg ikke. I stedet skalv han av raseri og ropte at jeg diktet opp alt for å ødelegge forholdet hans. Så pakket han sakene sine og flyttet inn hos kjæresten.

Nå har vi ikke hatt kontakt med sønnen vår på over en måned. Jeg sitter igjen og lurer på om jeg kan ha gjort en feil kanskje hun har forandret seg, eller noen har forsøkt å sette henne i et dårlig lys?

Dersom du var i mine sko, hva ville du gjort? Jeg har lært at det er umulig å beskytte barna sine fra alt vondt i livet, uansett hvor mye kjærlighet man gir. Noen ganger må de selv gå veien og lære på den harde måten.

Rate article
Intigue Life
Moren hans og jeg var forberedt på at denne dagen skulle komme, og slik ble det! Vi hadde ikke forventet at det skulle skje i så ung alder, men vi tok imot kjæresten hans med åpne armer.