Tre ekteskap og fire barn. En kvinne med campingvogn, eller en kvinne som kjenner sin egen verdi?

Du, jeg traff nettopp venninnen min, Ingrid, og hun delte hele livshistorien sin med meg. Det var faktisk utrolig inspirerende hvor åpen og optimistisk hun er jeg følte bare en sånn tillit til henne med en gang. Livet hennes har gått skikkelig opp og ned, kan du si.

Ingrid har fire barn, tenk det! De er 22, 15 (tvillinger) og den yngste er bare 5 år. Litt morsomt hun har barn med forskjellige menn, fra tre ulike ekteskap faktisk. Første ekteskapet hennes tok slutt på grunn av at mannen drakk for mye. Han prøvde egentlig aldri å få orden på livet sitt, så til slutt orket ikke Ingrid mer. Så giftet hun seg igjen, denne gangen med en fyr som nærmest levde på henne og mora hennes han ville bare utnytte situasjonen. De rakk så vidt å feire 33-årsdagen hennes sammen før det også var over.

Hun jobbet i den perioden på et callsenter i Oslo for et stort selskap og, altså, livet var ganske kaotisk da. Men vet du, etterhvert klarte den første mannen hennes å skjerpe seg og tok tak i problemene sine. Relasjonen deres ble mye bedre, han fikk treffe sønnen sin og bidro med penger. Andre ektemannen forsvant bare ut av livet hennes og brydde seg ikke om tvillingene i det hele tatt.

Hele veien har Ingrid truffet masse forskjellige menn, men det ble liksom aldri noe mer enn bare små dater her og der. Så havnet hun på nett og ble kjent med nåværende mannen sin på sosiale medier.

Hør her, i jula planla hun en tur til kysten. Og det tilfeldigvis var i hjembyen til en fyr hun hadde chattet med på nettet. De møttes, det sa pang du vet, kjærlighet ved første blikk og de hadde noen helt magiske kvelder sammen ved sjøen. Etterpå flyttet hun til byen hans, og tvillingene begynte på skole der. Dessverre varte ikke forholdet; han syntes alt gikk for fort både flyttingen og tanken på ekteskap. Så ble det slutt. Men Ingrid, hun hadde allerede falt for byen og ble værende. Sønnen hennes på 22 valgte å bo hos faren, og det fikk han lov til hun syntes det var helt greit.

For å ikke gå alene hjemme, skrudde hun opp profilen sin på en norsk dating-app, traff mange menn og bare nøt livet uten å tenke på å bli seriøs. Plutselig dukket Pål opp en kar som var ett år yngre enn henne og som alltid hadde bodd i Bergen. De kom godt overens fra første stund, og ti måneder etterpå sto de der og giftet seg. Pål hadde ingen egne barn fra før, og Ingrid fikk etterhvert en datter sammen med ham. Nå har de sitt eget hjem, småbruk og til og med noen dyr på gården.

Det rareste er egentlig at alle drømmene og ønskene deres bare klaffet, uten at de engang måtte snakke masse om det. Alt falt på plass naturlig.

Etter å ha hørt Ingrid fortelle, skjønte jeg virkelig at man aldri må gi opp. Man må ta vare på seg selv og lære å elske seg selv. Det å jage etter menn eller gifte seg for enhver pris gir deg bare trøbbel man må heller nyte livet og ikke la dårlige dager klamre seg fast. Barn er ingen hindring for at noen skal bli oppriktig glad i deg. Uansett hvordan livet blir, så kommer den rette og de vil ta deg som du er. Så elsk deg selv litt ekstra og ikke glem å sette pris på hver eneste dag!

Rate article
Intigue Life
Tre ekteskap og fire barn. En kvinne med campingvogn, eller en kvinne som kjenner sin egen verdi?