Som pomsky-eiere er vi ofte veldig stolte av hundene våre fordi de ser så spesielle ut.
1. «Dette er min vakre jente,» skrev en mannlig bruker på et norsk hundeforum under et bilde av sin røde rev, og la til at hun er en «super jeger og et fantastisk kjæledyr.»
2. En annen forumbruker delte et øyeblikksbilde hvor han kom tett innpå sin røde revevenn i parken. For et sjarmerende øyeblikk!
3. Jeg leste også om Max Emil, som tok til seg denne lille tassen fra et omplasseringshjem her i Oslo, hvor han hadde blitt funnet som løshund. For en herlig tilføyelse til familien!
Når jeg ser slike historier og tenker tilbake på mine egne opplevelser, skjønner jeg hvor heldig jeg er som får dele hverdagen med et så unikt og spesielt dyr. Det å ta vare på kjæledyret mitt har lært meg verdien av tålmodighet og omsorg. Familielykken blir ekstra stor når vi sammen kan glede oss over det uventede og vakre i hverdagen.




