Ung bussjåfør ga alle passasjerene en livsleksjon. Det han gjorde, er rett og slett beundringsverdig

Du, i dag var jeg vitne til noe helt spesielt som en 25 år gammel bussjåfør gjorde. Hør her.
På holdeplassen kom det på en eldre dame, sikkert rundt 80 år gammel. Jeg satt og fulgte med hun tok fram et lommetørkle (selvfølgelig hadde hun penger pakket inn i det), telte opp akkurat riktig beløp og ba sjåføren om å stoppe ved neste holdeplass, der det ligger en Coop-butikk. Han stoppet, sånn som han pleier, og bestemoren ga ham pengene med et lite smil og sa:
Tusen takk, gutten min.
Men vet du hva sjåføren gjorde? Han bare ristet på hodet, tok opp lommeboka, og sa at han kom tilbake om tre minutter. Så løp han bort til butikken og kjøpte fire liter melk og fløte, et brød, litt pasta og noe kjøtt til henne! Han kom tilbake og ga alt til bestemor. Hun rødmet og ville ikke ta imot, sa:
Nei, nei, det er virkelig ikke nødvendig, pensjonen rekker til det jeg trenger.
Men han svarte:
Hvis du ikke tar imot, kaster jeg det bare.
Hun begynte nesten å gråte, takket ham masse og ønsket han alt godt videre. Så gikk han tilbake til bussen sin. Så kommer det fra en dame i førtiårene som hadde sittet bak:
Var det virkelig verdt å bruke penger og gjøre oss forsinka bare for å bli takket litt?
Da snudde sjåføren seg, åpnet døra og sa rett ut:
Det er på grunn av folk som deg at eldre tror unge folk er uhøflige for det er hykleri og grådighet mange lærer barna sine.
Hun gikk av bussen rød som et nykokt reke! Jeg må bare si: For en fyr! Skulle ønske vi hadde flere sånne folk her i Norge.

Rate article
Intigue Life
Ung bussjåfør ga alle passasjerene en livsleksjon. Det han gjorde, er rett og slett beundringsverdig